dijous, 23 d’abril del 2020

Divendres 24 d'abril



ALUMNES DE 4tA! 

Bon dia!!!
Vosaltres encara no heu fet cap repte relacionat amb el dia de Sant Jordi.
En Sebas, el meu company d’EF, ha volgut compartir amb nosaltres un repte que ha preparat. Estic segura de que us agradarà!
El material principal que utilitzarem en aquest repte és un LLIBRE amb el qual posarem a prova la vostra velocitat de reacció.

Aquí teniu l'enllaç amb el repte: 




Em podeu fer arribar les diferents fotos, vídeos, el full que s'explica al repte o, simplement unes línies contant què us ha paregut al meu correu: 

- araceli.sanchez@ceipdesantjordi.com  







ALUMNES DE 4tB

Bon dia nins i nines! Com estau? Vosaltres ja sou uns experts en això de jugar amb els llibres. Per aquesta sessió hem preparat un altre repte relacionat amb ells. Esperam que us agradi. Aquí teniu el repte:


https://www.youtube.com/watch?v=c7c-twia3e4

Ens podeu fer arribar les diferents fotos, vídeos, el full que s'explica el repte, o simplement unes linies contant què us ha paregut al meu correu: 

- araceli.sanchez@ceipdesantjordi.com  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada