diumenge, 26 d’abril del 2020

Del 27 al 30 d ‘abril

BON DIA ALUMNES I FAMILIES 

Com ja heu vist al bloc de la vostra etapa, a partir d'ara us enviarem, cada dilluns, les dues tasques o reptes corresponents a les sessions de la setmana, 

Aquesta setmana us proposam el següent:

1r, 2n i 3r


Només hi haurà el REPTE 6 relacionat amb els plàstics, per tant, de material necessitarem botelles de plàstic o un altre material de plàstic reutilitzable. En el cas de no fer servir més aquestes botelles, ja ho sabeu, tirarem el plàstic al contenidor groc! Aquí teniu el repte:







Em podeu fer arribar les diferents fotos, vídeos, el full que s'explica al repte al meu correu:

- sebastia.crespi@ceipdesantjordi.com


4t, 5è i 6è

Sessió 1:Enllaç. Podeu fer un parell de sèries triant cada vegada un personatge.

Sessió 2: Heu de fer aquest repte, tal i com hem fet les meves filles i jo enllaç 1    enllaç 2 




M´heu de fer arribar les diferents fotos, vídeos, o simplement un comentari explicant com us ha anat al meu correu:

- araceli.sanchez@ceipdesantjordi.com  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada