dimarts, 24 de març del 2020

Dimecres 25 de març



Bon dia nins i nines,
El primer compartir amb vosaltres els vídeos que m'anau enviant. Em dona molta alegria tornar a veure les vostres caretes...

Aquií teniu el vídeo de Paula Pastor de 4t A : enllaç. Per si qualcú no l'ha vist.

I el d'Ulises de 6è que s'ha animat a fer el ball complet!!! enllaç

Vos animau??


ALUMNES DE 4t B i 

Bon dia nins i nines, 
Hem superat 10 dies a casa i estic segura que estau fent-ho molt bé.
Què tal vos va sortir la coreografia de la setmana passada?

Avui tornarem a moure l’esquelet. La música ja la conegueu però la coreografia és nova.
Mem si l’apreneu tots i la ballam en tornar al cole...
Si algú s’anima em pot enviar un vídeo al meu E-mail (araceli.sanchez@ceipdesantjordi.com) i el compartiré a la web, com he fet amb els dels vostres companys en aquesta pàgina.

Enllaç: https://youtu.be/7TGbssGDvIA



ALUMNES DE 5è

Com estau nins i nines?
Segur que la setmana passada ja vau aconseguir fer qualque coseta amb les pilotes de malabars, però vos anime a seguir practicant i millorant. Aqui vos deixe el vídeo del vostre estimat Carlos per a que practiqueu.
Si vos animau podeu enviar-me fotos o vídeos (araceli.sanchez@ceipdesantjordi.com) fent malabars i els penjaré al blog.

Enllaç: https://youtu.be/iCXKleTAD6M



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada